۴ پاسخ

منم خودم گرفتم بخاطر رفلاکس پنهانش.روزی دوبار میدم تازه یه قوطی تموم کرده ولی هنوز نمیدونم چقد وزن داده

وزن نینی تو چنده منم ببلاک میدم

من به دخترم میدم آنچنان تپلی نشده وزنش نرماله

من به پسرم میدم وزنش نرماله

سوال های مرتبط