۴ پاسخ

نذرت قبول باشه عزیزم خیلی خوب میشه

قبول باشه
خوشمزه ست من دوست دارم
حلوای مراکشی هم خوردم خوشمزه بود
البته من کلا حلوا دوست دارم 😁

آره خیلی خوشمزه است

اماالان داریم درست میکنیم ببینم چجورمیشه.. ولی خوب میشه فک کنم لطیف میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی ❤فاطمه مامان امیرعلی ❤فاطمه ۵ سالگی