۴ پاسخ

چ عااالی مرسی ازت

اصل کاپوچینو با آب جوش ھس و بنظرم اینجورے نمیچسبہ فقط با آب داغ😋😋

تقریبا همون دالگونا من همیشه درست میکنم عاشقشم

خیلی خوشمزه میشه منم همیشه درست میکنم✨

سوال های مرتبط