اسپارتینا خوبہ یا بد?

۵ پاسخ

بد چون عظله میسوزونه

عالی

یکی میگه خوبه یکی میگه بد

روی همه بدنی جواب نداده.من خیلیاشنیدم خوب بوده وکم کردن ولی من خودم دوره یک ماهه دوزدونیم ک زدم زیادتاثیرتواشتهام نواشت وکلا۲کیلوکم کردم ..ولی باملیتایدتوی یک ماه۸کیلو ..ک ۴ماه زدم تاوزنم ۲۰کیلوکم شد..ولی خیلیاباملیتایدجواب نمیگیرن اسپارتیناخوبه براشون

عالیه عالی

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۲ سالگی
مامان جواد مامان جواد ۲ سالگی