بد چون عظله میسوزونه
عالی
یکی میگه خوبه یکی میگه بد
روی همه بدنی جواب نداده.من خیلیاشنیدم خوب بوده وکم کردن ولی من خودم دوره یک ماهه دوزدونیم ک زدم زیادتاثیرتواشتهام نواشت وکلا۲کیلوکم کردم ..ولی باملیتایدتوی یک ماه۸کیلو ..ک ۴ماه زدم تاوزنم ۲۰کیلوکم شد..ولی خیلیاباملیتایدجواب نمیگیرن اسپارتیناخوبه براشون
عالیه عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.