شربت راسیپ خوبہ?

۳ پاسخ

نه خیلی خیلی عوارض داره

اصلا سیپروهپتادین داره به شدت بچه را عصبی می کنه

ن خیلی عوارض داره

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۳ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ سالگی