۳ پاسخ

ببین راسیپ خیلی رو اشتها تاثیر داره برا همین بچه کج خلق میشه و پر انرژی اگه غذا و خوراکی بهش ندی ممکنه بداخلاقی کنه دائم خوراکی بهش بده تا معده ش جا باز کنه.. و دهن دار بشه

عوارض داره نده خوب نیستش

من وقتی هیچی نمیخورن میدم هر روز نه

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۲ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۳ سالگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ سالگی