دوم بوده بهتر بوده چند روز قبلش بگیری اما اشکال نداره دیگه بعد از محرم بگیر
تولد دختر من ۱۰ تیر ، ولی قبل محرم گرفتیم براش
تولد دختر من 12تیر هست
خودمونی میگیرم اولن تولدش هست بلاخره
من دخترم ۲۸ تیر هست که میوفته ۴ ماه صفر دیگه بعد ماه صفر میگیرم
منم ۲۷ تیر
شاید ببرمش آتلیه فقط
۱۷تیر صفر تموم بشه میگیرم دوس دارم انرژی ماه خوب باشه
من امروز که تاسوعا هست تولدشه😅
ولی اون هفته که دورهمی بودیم یه کیک گرفتم فقط عکس گرفتیم هم تولد واسه دخترم گرفتم هم پسرم.چون ۱۹روز تفاوت بود باهم گرفتم
منکه ۹ تیر تولد پسرمه میگیرم پارسالم تو محرم به دنیا اومد مراسمی براش نگرفتم البته خودمونیه دیگه
من قبل محرم گرفتم براش
منم دخترم ۲۲تیر هست که موند بعدابگیرم هنوز ۱۸روزمونده
من روز اربعین میشه
میزارم بعد ماه صفر
که ماه گناه تموم بشه
من تولد پسرم تو محرمه میخوام بعد محرم بگیرم،محرم بالاخره گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.