من شکمی ۳۴ بودم واژینال ۳۱😐
بستگی داره به قدرت دستگاه من با مثانه نیمه پر سونو شکمی دادم دکترش آقا بود و کلا واژینال انجام نمیداد
بعد یک هفته مجدد پیش دکتر خودم واژینال دادم جفتش یکی بود
والا آنومالی ۳۵ بودم دو هفته پیش برای درد واژینال دادم ۳۱ شده الانم هنوز درد دادم حس میکنم داره میاد پایین
من ابدومینال ۲۸ بودم، واژینال ۳۴ بودم.
من ۳۲ بودم کلا
سلام شما هفته تون از من بالا تره ولی تجربه مادرم ومادربزرگ من از هردوی ما بیشتره نگران نباش استرس نداشته باش هرچی بگی همون میشه
من شکمی۲۵بودم واژینال۳۰
والا من انتی و آنومالی ۳۴ بود دیگه واژینال ندادم
اول ۲۹ بود بعد ی هفته استفاده از شیاف بدون نزدیکی ۳۴ واژینال
من شکمی ۳۴ بودن واژینال ۲۹
واژینال نمیدونم
سونو شکمی ۳۷ بودم تو انتی
من شکمی ۳۱ بودم واژینال ۲۷
اخ خیلی ترس سرویکسو دارم 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.