۶ پاسخ

زایمان کردید

سلام عزیزم شما برای طول سرویکستون تو اون تایما علائمی داشتید؟

این بار رفتی خودت بگو سنو داخلی برات انجوم بده چون داخلی چند تا کمتر می زنه بیاد پایین خطرداره

من سنو شکمی۳۳بود داخلی انجوم دادن سه هفته ۲۸ شد۲۷سرکلاژ گفت باید انجوم بدی از اول بارداری کامل استراحت بودم

شکمی سنودادی یاداخلی

چون اومده پایین استراحت داشته باش پله بالا پایین نه رابطه نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری