۷ پاسخ

ارع میشه

چقدر خوب کاش مال منم بره بالا انتی ۳۷ بودم انومالی ۳۱

از من کوتاه شده بود استراحت مطلق شدم ۲۴هفته سنو دادم بیشتر شده بود خداروشکر

اره من ان تی 34انومالی32 دوهفته بعد 30 داخل 22هفته 37بود

بله من ۳۱ بودم شدم ۳۳

اره برای من اینجوری بود

آره عزیزم عالیه ۳۶
ماهت که بره بالا طول سرویکست هم می‌ره بالا

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخود مامان نخود ۳ ماهگی