مامانا طول سرویکس ۳۴ تو سونوی انومالی خوبه ،؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

اگه همین بمونه و پایین نیاد اصلا ایرادی نداره
ولی در کل سعی کن سونو هات رو جای معتبر بری

من شکمی ۳۵ بود ..دکتر گفت اگه دقیقتر میخای باید سونو واژینال انجام بدی

برا من انتی۳۰نمیدونم چرا همشم استراحتم

منم ۳۴

من سر پسرم ۳۴ بود و هیچ اتفاقی نیوفتاد دکتر هم نگفت کمه

اره منم ۳۴ بودم الانم شدم ۳۳

برا منم ۳۴ بود دکتر گفت خوبه

خوبه عزیزم ۳۴
عالیه نه مشکلی نبست شیافت هم استفاده کن
یکم هم رعایت کن هر وقت حس کردی درد داری

آره خوبه من الان ۳۳ هستم
احتمالا شیاف داده استفاده کن سعی کن تا هفته ۲۹ اینا خیلی پله نری پیاده روی خیلی نکنی بیشتر خونه باش دراز بکش

برای من 36 بود دکتر گفت خیلی خوبه

استراحت کن عزیزم که کمتر نیاد دسشویی فرنگی استفاده کن رابطه نداشته باش پله زیاد بالا پایین نرو چون مال منم ۳۶ بود الان زیر سی رسیده

برا من31بود دکتر گفت خوبه

واس من 33بود دکتر شیاف وامپول داد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری