۶ پاسخ

نمیخوره و خیلی اذیت میشی شیرتو بدوش بده
توی تاپیک هام توضیح دادم

من گرفتم به درد نخورد یک چیز مزخرفی با کلی امید گرفتم ولی الکی نیپلش اصلاً نمیفتاد رو سینه م
ولی پماد گرفتم یکی دوروزه زخمش خوب شد

شروع نکن فقط به شیر خشک دادن که کارت زاره 🥺😭من اشتباه کردم تا نگرفت دلم سوخت رفتم شیر خشک خریدم بهش تا تونستم شیر خشک دادم خورد و عادت کرده سینه م به زور میدم دهنش

شیردوش دستی بگیر،همه راهو رفتم

یک سرنگ سرش ببر

بعد باهاش سر سینه ات رو بکش خیلی خوبه

عزیزم شیردهی کاری به نوک سینه نداره ولی میتونی از شیردوش دستی استفاده کنی که بزرگ بشه شیرتم زیاد میشه ولی اینا خیلی خیلی بده

سوال های مرتبط