سلام خانما نینی شما هم از وقتی بدنیا اومده زیاد میخوابه

۶ پاسخ

بزار بخوابه😂
بچه خواهرشوهرم همش خواب بود بابا بزرگش میگفت دختر مگه تو دور از جون مرده ای
البته زردی هم داشت ولی در کل دختر ارومی بود

اره پسر منم خیلی میخوابه

اولش اره الان خوابش کم شده

دوهفته اول اره زیاد میخابن بعدش پدر درمیارن ازاین خواب ها استفاده کن

ارع طبیعیع فقط نگاه کن زردی نداشته باشع چون اگ زردی داشته باشه زیاد میخوابه

بله بچه ی منم هنوز زیاد میخوابه،طبیعیه

سوال های مرتبط