۶ پاسخ

من با پنیر خامه ای ترکیب میکنم دوس داره

من تو سیب زمینی اپز میزنم با کره

خرما بدون پوست با جودوسرپرک و کزه بذار بپزه
میکس کن
زرده آبپز شده له کن باهم قاطی کن

کره.....

کره،یا پوره سیب زمینی

کره میزد خواهر شوهرم چون بد میخورد دخترش

سوال های مرتبط

مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی