۴ پاسخ

همین که غذا بخوره خیلی خوبه ولش کن
من پسرم چندین روز بود اصلا غذا نمیخورد انقدر افسرده شده بودم
حتی تو بهداشت خانومه بهم گفت سعی کن غذاخورش بکنی تا وزن بگیره

منم

بعد وعده هاش بذار نیم ساعت یه ساعت بگذره سینه بدع بهش بازیگوش شده بلافاصله نده

منم
شیرخودمو میدادم نمیخوره
شیرخشک اوردم بعدوعده هاش میخوره

سوال های مرتبط