۹ پاسخ

منم خیلی کم حوصله شدم بخدا

من یه مدت اینجوری شدم قرص خوردم اروم میشدم ولی الان قرصو کنار گذاشتم سعی میکنم خودمو کنترل کنم .چون فقط از بچه نیست شرایط زندگی و خیلی چیزای دیگه طاقتمو بریده بود

کم خونی داری..

من از شما بدترم حوصله هیچیو ندارم

منم اینجوری شدم خودم خیلی بابت رفتارم اذیتم و عذاب وجدان دارم هی میگم دیگه سرش داد نمیزنم ولی باز عصبانی بشم از کوره در رفتم

یه چند وقت پیش همینطوری شده بودم اینقدر دلم برای دخترم می‌سوخت بعدش دیگه رو اعصابم تسلط پیدا کردم باز دوباره کم کم دارم روانی میشم بخاطر شوهرمه

تو خلوتتون به کوچولوت بگو حرف بد نزنه....بله ماهم عصبی میشیم.بخدا شوهر من همش میگه چرا سرشون داد میزنی ولی خودش یه حرف به دومی داد میزنه

عزیزم ممکنع خیلی خسته باشی ولی برو دکتر با قرص بهار میشی

من موقع فوت بابام ولی الان نه

سوال های مرتبط