۳ پاسخ

عزیزم چیشده ک دخترت و ازت گرفتن؟؟

مقصره خودتی حالا بشین گریه کن مگر تو شوهر نداشتی که رفتی یکی دگه زنگ زدی .میدونم ‌که امروز همه مرده این همه زحمت میکشن بهد تو بیای بشینی با کسی دگه حرف بزنی

برو خونتون بهش بگو بلکه بزاره بچه رو ببینی
شوهرت چجوری فهمید ک اینکارو کردی؟

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی