۴ پاسخ

چندبار در طول روز چندتا دونه بادام زمینی بخور کم کم رفع میشه

من الان ۸ هفته هستم.از وفتی اصلا خبر نداشتم‌ک باردارم(اولین روزها بارداریم تا حالا) این حس گیر کردنه همراهمه.کلافم میکنه.سرچ‌کردم میگه رفلاکسه و...
یه سریا میگن تو ماه ها آینده همراهشون مونده .شما اگه اطلاعات جدیدی پیدا کردی تورو خدا ب منم بگین .

وای منم اینجوریم انگار یچی تو گلومه

عزیزم به خاطر اسید معدست منم میشم
شربت معده بخور ‌تا کم کم خودش خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد