وای منم خیلی دلم میخواد از اون ترش و نمکی ها ..هنوز سعادتش نداشتم بگیرم بخورم 🤣
شرکتی بگیر محلی نخر.درصد قندش هم نگاه کن
عزیزم من تادوهفته پیش خیلی زیادمیخوردم بخورنوش جونت
چیزی نمیشه که به بچه
باید مراقب شکر داخلش باشی
ممنون
چشمممنون
بخور مشکلی نیست خوب هم هست تازه
منم میخورم
مشکلی ندارد
فقط زیاد نخور که شکمت شل بشه
بخور نوش جونت
منم زیاد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.