سلام هوس لواشک می کنم برای بچه خوبه یانه

۱۰ پاسخ

وای منم خیلی دلم میخواد از اون ترش و نمکی ها ..هنوز سعادتش نداشتم بگیرم بخورم 🤣

شرکتی بگیر محلی نخر.درصد قندش هم نگاه کن

عزیزم من تادوهفته پیش خیلی زیادمیخوردم بخورنوش جونت

چیزی نمیشه که به بچه

باید مراقب شکر داخلش باشی

ممنون

چشم‌‌ممنون

بخور مشکلی نیست خوب هم هست تازه

منم میخورم
مشکلی ندارد
فقط زیاد نخور که شکمت شل بشه

بخور نوش جونت
منم زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان معلومه‌نیست‌ مامان معلومه‌نیست‌ هفته هشتم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری