عالیه
هرروز يدونه بخور فقط ناشتا نخور ميان وعده بخور
بله مقویه ولی زیاد نخور چون موز گرمه وهوا هم گرمه مامان معلومه نیست اسم پروفایلتو اگه ناراحت نمیشی عوض کن خواهر
بله عزیزم
موز و سیب میوه های بسیار مفیدی تو بارداری هستن چون فیبر دارن و قند رو بالا نمیرن به نسبت بقیه میوه ها
نه همون روزی یه دونه میخورم
من شنیدم میگن سنگینه خوب نیس اصن بخوری
من خودم خیلی دوست دارم ولی اصن نخوردم
باشه حتما
آره خوبه فقط یبوست نیاره انشالله براتون روزی یدونه خوبه
بله عالیه اما کمتر بخور یبوست نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.