سلام خیلی هوس موز می کنم ایا موز خوبه برای بچه

۹ پاسخ

عالیه

هرروز يدونه بخور فقط ناشتا نخور ميان وعده بخور

بله مقویه ولی زیاد نخور چون موز گرمه وهوا هم گرمه مامان معلومه نیست اسم پروفایلتو اگه ناراحت نمیشی عوض کن خواهر

بله عزیزم
موز و سیب میوه های بسیار مفیدی تو بارداری هستن چون فیبر دارن و قند رو بالا نمیرن به نسبت بقیه میوه ها

نه همون روزی یه دونه می‌خورم

من شنیدم میگن سنگینه خوب نیس اصن بخوری

من خودم خیلی دوست دارم ولی اصن نخوردم

باشه حتما

آره خوبه فقط یبوست نیاره انشالله براتون روزی یدونه خوبه

بله عالیه اما کمتر بخور یبوست نگیری

سوال های مرتبط

مامان معلومه‌نیست‌ مامان معلومه‌نیست‌ هفته هشتم بارداری
مامان اشکان مامان اشکان ۷ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین روزهای ابتدایی تولد
مامان سهند مامان سهند هفته سی‌ام بارداری