خانما موز برای هفته من خوبه بخورم نصفی

۸ پاسخ

ینی شما هر چیزی میخواین بخورین چک میکنین واقعا؟
من همه چیز میخورم حتی عسل که میگن ممنوعه و فلان

اخه میوه چ خطری میتونه داشته باشع😑

خواهر
دکترو . سنو. غذا اینا همه وسیله هس
اول خدا دوم خدا آخر خدا
تا بالا سری نخواد حتی خار ب پای خودت نمیره چ برسه جنین تو شکمت ک هدیه خودش هس

سعی کن مغزیجات بخوری میوه بخوری
البته من بد ویار بودم تو 3 ماه 8 کیلو کم کردم
دیگه میوه مغزیجات اینا خوردم ک بچم وزن داشته باشه

برنامه چت جی بی تی رو نصب کن و هر سوالی داری مثل این سوالا و نگرانیهات ازش بپرس با جزئیات کامل جوابتو میده و نیاز نیس اینجا بپرسی

هرچیزی دوست داری بخور
بعضی چیا ک گرم هس در حد کم بخور یعنی کلن رعایت کن
دارچین. زنجبیل. فلق قرمز اینا خوب نیس

من یه عالمه خوردم🫠

جواب بدین لطفاً

سوال های مرتبط

مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری