۷ پاسخ

خیلیم خوب و مقوی هست

بله از اول هم میتونستی

به من اینجوری گفتن که سه ماهه اول موزنخورم بعضی ازخانومایه باردارنبایدبخورن

عزیزم خوردن موزاوایل بارداری خوب نیست بخورید.شیربخورتنهایی ولی سعی کن موزنخوری فعلا

من امشب یکم آویشن رو ذرت بود خوردم همش استرس دارم طوری نشه

بخور چرا نتونی

من میخورم مگه چطوره 😥

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته پانزدهم بارداری