خانما موز برای حالت تهوع خوبه

۱۳ پاسخ

کاش این روزا زود بگذره🤲🏻

زیاده روی یبوست میاره

قرص دمیترون

اره رو منم جواب میده.

ب من نمیسازه .بوش بهم میخوره تهوع میگیرم

برای من جواب میداد زیاد نخور یبوست میاره اما من یه تیکه کوچیک میخوردم

ن نوشابه سیاه خوبه

من میخورذم بالامیاوردم ومعده اموسنگین میکرد

اره منم الان موقع تهوع موز میخورم
صبح قبل بلند شدن هم باید بخورم

نه من بدتر شدم

اره خیلی

برامن ک خوب بود و جواب

آره خیلی خوبه
من اوایل بارداریم وقتی ک تهوع داشتم ، موز میخوردم چند دقیقه بعدش خوب میشدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
امیر علی امیر علی قصد بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد قصد بارداری