۴ پاسخ

استامینوفن دوبرابر وزن ولی پاراکید میگن یک ونیم برابر وزن یعتی اگه ده کیبو باشه ۱۵ قطره

اگه قطره میخوره همون قطره رو بده

نصف وزن شربت میدیم
چند کیلوعه

من برا پسرم اگ تبش خیلی زیاد نباشه همون قطره رو میدم اگ خیلی اذیت باشه شربت استامینوفن میدم یا شربت ایپوبروفن

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری