هر وقت وزن نوزاد دو برابر وزن تولدش باشه شروع میکنن
از پایان شش ماهگی اگر وزن نوزاد خوبه وگرنه بعضی ها از ۴ یا ۵ ماهگی میگن شروع کنید
من از سه ماهگی دادم گفتن هروقت دوبرابروزنش شد
اگه غذا بهش میدی .بله باید شروع کنی .تا غذایی میخوره جذب بدنش بشه
🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc
از شش ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.