۴ پاسخ

پیاز رنده کن آبشو بزن ب کف پاهاش.بنظرم یه تایم شیاف بذار یه تایم قطره بده.اطراف ناف و شکمش گلاب بزن

نه بابا ۳۸.۱ بیمارستان نمیخواد
دارو سر تایم بده
پاشویه کن اگه از ۳۹ اینا دیدی بالاتر شد ببرش

فعلا اون اندازه بالا نیس که کنترل کن

شوهرم میگه نمیخواد ببریم بیمارستان با پاشویه اینا میادپایین، هم پاشویه کردم و هم شیاف گذاشتم هنوز پایین نیومده

سوال های مرتبط