فردا بچه هاتون میبردید تو دسته ؟

۱۵ پاسخ

اصلا و ابدا هم گرمه هم کلی مریضی و ویروس اومده چی از بچم عزیزتر اگرم کسی بخواد عذا داری کنه تو خونشم میتونه عذا داری کنه حتما که نباید رفت لای جمعیت

اره من هرشب بردم خداروشکر ب صدا اذیت نیس کنجکاوه
تاخوابش بگیره میایم خونه

اصلان تا بعداز چهل امم هیچ جای نمی‌ریم هیچ جا

تا الان که نبردم فکر میکنم به صدای زیاد اذیت بشه

من ساعت نوه میرم ده میام حسینه داریم شاید رفتم اونجا

نه بابا

خیر.

اره یه سر با موتور میریم زودی برمیگردیممم

مگه دسته هست؟.

صدای طبل اذیت میکنه بچه رو دختر منک به یه صدا کوچیک واکنش میده

من شبا یکم میبرمش میگردیم بعد میام خونه

نه بچه اخه بره دسته؟تواین گرما

نه عصرش میبرم

ن گرمه

خیلی گرررمه🥵🥵

بچه من گرما زده شده طفلیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی