ن والا این چوسیا چیه شوهرای بدبخت تو این گرونی چیکار کنن
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
باور کن من تو خونم حتی عکس ماهگرد از شادان نمیگیرم..اول اینکه حوصلم نمیکشه..دوم اینکه وقت نمیکنم🤦🏻♀️ همش قاشق و قطره چکون دستمه به خانومشیر بدم
نه من خودم میگیرم
البته اتلیه انلاین هم راحت تره هم اقتصادی تر از اتلیه،خیلی بهتره
نه بابا من تو خونه میگیرم نهایت ۲۰۰میدی پس زمینه میندازه
الان ی سلام به اتلیه کنی باید کم کم ۲ تومن بدی
چه کاریه خودمون میگیریم 😂
من برا تولد و دندونی میبرم فقط
بحث هزینس😂😂😂
نه بابا
ی شب یلدا بردم
یکیم تولدش میبرم یا تم دندونی
بقیه ماهگرد الکی هزینه کردنه مد کردن
من برای شب یلدا ک بردم یکماهگیشو گرفتم برای عیدم ک بردم ۴ماهگی گرفتم بقیشم توخونه میگیرم
نه وقتشو دارم نه هزینش رو فقط دختر اولم رو یکسالگی بردم
خودم همیشه ازشون عکس میگیرم
نه
نه وقتشو دارم نه حوصلشو نه دلم میخواد الکی اینقدر هزینه کنم
عشقم به ایشون سفارش بده کارشون خیلی خوبه
والاع تو این اوضاع اقتصادی نمیشه برد من جایی نبردم و نشد دوست داشتم ۱۰ روزگی یا هر ماه ببرم نشد 😢😬
ولی دندونی و تولد حتما میبرم
من ک نبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.