۵ پاسخ

منم دوروز هه. اینجوری شدم تو وارژنم درد مکنه مگن ماه درد ولی خیلی بد

اگه با استراحت رفع نمیشه بهتره یه سونو برید

نه هنوز ولی سری قبل بهم گفت طبیعیه هی هم قراره بدتر بشه و شده😁

منم 34هفته و‌دوروزم اینجوری ام
ولی دایمی نیست میادو میره

اره دیگه ماه درده
میگن اگر تکون بچه کم شه یا دردا منظم بشه باید سریع بررسی بشه

سوال های مرتبط