منم دوروز هه. اینجوری شدم تو وارژنم درد مکنه مگن ماه درد ولی خیلی بد
اگه با استراحت رفع نمیشه بهتره یه سونو برید
نه هنوز ولی سری قبل بهم گفت طبیعیه هی هم قراره بدتر بشه و شده😁
منم 34هفته ودوروزم اینجوری ام
ولی دایمی نیست میادو میره
اره دیگه ماه درده
میگن اگر تکون بچه کم شه یا دردا منظم بشه باید سریع بررسی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.