۵ پاسخ

اپتامیل خوبه سبک بد نان خوبه بقیه شیرخشکا سخت پیدا میشه
شیشه چیکو میدم راضیم بی بی لند روان میره میپره گلوش

پسر منم بیبی لند داره ولی سینه خودمم میگیره

بیبی،لند خیلی جریان شیرش روونه از سینه زده میشه‌ اونت بگیر

منم شیر خودم میدم بچه منم دیگ شیشه شیر نگرفت

والله باید ببینی چی میسازه بهش من کمکی اپتامیل ساده دادم معدش پس زد بعد دکتر گیگوز داد اسهال شد بعد نان اپتی پرو داذم کولیکش بدتر شد الان بهش نان کامفورت میدم هم کولیکش کم شد هم وزن گیریش خوب شده اگه کولیک نداره نان خوبه سریع وزن میگیره سیر میشه خودشم

سوال های مرتبط