دختر منم اینجوری بود تبش پایین نمیمود بردم بیمارستان سرم زدن
اره بزار
حتما شیاف بزار براش درجا تبش میاد بیرون
شیاف بزن بیمارستان الودس میبری ویروس دیگه میگییره
39بالاس اگ نتونی پایین بیاری بالابره نمیتونی جمعش کنی
یا استا یا پاشویه یا نصف شیاف استا125یاهم دکتر
خلاصه باید پایین بیاری نذار ب ساعت بکشه انقد بالا خطرناکه
ببرش اورژانس سرم میزنن میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.