۹ پاسخ

منم خیلی کلافه ام این روزای اخر انگار نمیگذره انشاالله ک صحیح و سالم بدنیا بیان

با اجازه ی مامان گلمون ک تاپیک گزاشته
اگر شماهم دوس داشتی اتاق کوچولوتو خوشگل کنی
کافیه بیای تو صفحم
۰۹۳۰۰۹۸۴۴۶۶ روبیکا ایتا بله

تصویر

چیزی نمونده ک بزن ب بی‌خیالی روزا زود میگذره

و منی ک خدا خدا میکنم زود بدنیا نیاد...
نا شکری نکن زن حسابی🙂

منم اینجوری ام خیلی اذییت میشم این یکی دوهفته کاش زودتربگذره

خدانکنه اواره بیمارستان و nacuشی
من ارزومه تا ۱ سالم توشکمم بود ولی کارم ب اینجا نمیکشید ۲ هفتس زندگی ندارم استرسو بیمارستان

منم همینم میگم کاش دردبگیره دیگه

سزارین اختیاری انجام بده عشقم

منوببینی چی میگی 🤣گهواره زاییدمن هنونه

سوال های مرتبط