منم خیلی کلافه ام این روزای اخر انگار نمیگذره انشاالله ک صحیح و سالم بدنیا بیان
با اجازه ی مامان گلمون ک تاپیک گزاشته
اگر شماهم دوس داشتی اتاق کوچولوتو خوشگل کنی
کافیه بیای تو صفحم
۰۹۳۰۰۹۸۴۴۶۶ روبیکا ایتا بله
چیزی نمونده ک بزن ب بیخیالی روزا زود میگذره
و منی ک خدا خدا میکنم زود بدنیا نیاد...
نا شکری نکن زن حسابی🙂
منم اینجوری ام خیلی اذییت میشم این یکی دوهفته کاش زودتربگذره
خدانکنه اواره بیمارستان و nacuشی
من ارزومه تا ۱ سالم توشکمم بود ولی کارم ب اینجا نمیکشید ۲ هفتس زندگی ندارم استرسو بیمارستان
منم همینم میگم کاش دردبگیره دیگه
سزارین اختیاری انجام بده عشقم
منوببینی چی میگی 🤣گهواره زاییدمن هنونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.