انترامیل دیابتی دکتر بهم داد از دکترت بپرس اگه اجازه میده استفاده کن
منم دیابت بارداری دارم
بهم گفت روزی یبار فقط بخور
فکر کنم برا شما منعه
یهو قندت بالا میره
بدون مصرف دکتر نخور قند بارداری خیلی خطرناکه زایمان زودرس میاره
بعد کسایی ک دیابت بارداری دارن وزن جنینشون خوبه نیاز به نگرانی نیس
انترامیل دیابتی بگیر من گرفتم
من دیابت داشتم گفت یک قوطی روزی یک پیمانه بخور
بهتره از دکترت بپرسی
دکتر واسه من نوشت منم دیابت داشتم ترسیدم نگرفتم ولی وزن جنین خوب بود
بهش گفتم خوشم نمیاد نخورم مشکلی نداره گفت نه
حبوبات .تخم مرغ آبپز، معجون،مغزیجات
اینا عالین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.