۴ پاسخ

چکار کردین بهتر شدین؟

شاید از افسردگي باشه من عین شما بودم

من یه جا خوندم صبحا انباشت انرژی منفیه.تو گوگل سرچ کن درموردش بخون

مبارکه حامله ای😂😂

سوال های مرتبط