انقباضه عزیزم
منم از هفته ی ۲۰ شکمم سفت میشد
دکترم قرص و امپول داد بهتر شدم
حتی گفت اگه بدتر شدی باید بستریت کنم
باید ان اس تی بدی تا مشخص بشه واقعا انقباضه یا نه
عزیزم منم 28 هفته اینحوری شدم رفتم اورژانس مامایی بیمارستان
اونا سرم و آمپول میزنن برات بهتر میشی
ولی حتما هرچه زودتر برو
شیاف بزار و دراز بکش
انقباض ینی ی صورت مرتب درد بگیرد و ول کنه
درد داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.