هر۱۵دقیقه انقباض دارم برم بیمارستان یانه ؟
سزارینیم

۱۵ پاسخ

تو ک سزارین نباید بزاری انقباض بگیره دیوانه

حتما برو بیمارستان

اگه سزارینی که برو
اگه طبیعی واستا خونه درد بکش

خبر بده از خدت ایشالله فردا عکس نینی که صحیح سالمه ببینیم

وای برو حتما

برو بیمارستان ان اس تی میگیرن ازت‌ به دکترت هم زنگ میزنن بیاد

سریع برو😐

اگه سزارینی حتما برو وارد فاز فعال طبیعی نشی هم خطریه هم درد هر دو رو میکشی

به نظرم بری بهتره چون دکترم به من هم گفت 37 هفته زایمانت میکنم اما اگه درد داشتی و انقباض صورت گرفت بیا سرم بهت بزنم تا انقباض هاتو کم کنم

آها خب میخوایین تا زایشگاه برین چک کنن ببینید چی میگن

منم شکمم امشب سفت میشه هی دردمم فقط‌کمرمه ک بنظرم کمرم عادیه دیگ

دکترتون نامه بستری نداده بهتون؟؟ برای کی باید میرفتین؟

اره دیگه
واسه چی نشستی
خیلی خطر داره
الان اورژانسی میبرنت اتاق عمل احتمالا
ممکنه هم با دارو کنترل کنن
ولی دیر بری ممکنه رحمت پاره بشه

شکمت فقط سفت میشه؟
درد نداری؟

سلام بنظرم آره عزیز شما که سزارین هستین برین

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی