۵ پاسخ

برو من دو بار رفتم سولفات زدن خوب شدم فعلا

هفته ۲۸و یدونم یاد آوری بیمارستان زدم

منم دوروز بستری شدم مال شما شدید بود؟

چند دقع یبار میگیره

عزیزم میگی انقباض چجوریه لطفا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری