خانما تو ماه نهم بارداری میشه زعفران خورد؟

۳ پاسخ

من همیشه میخوردم

من که از اول بارداری تو غذا ها خوردم دکتر میگفت همه چی اندازش باشه اشکال نداره

زیادن ولی من ازاول کم توغذاهام اسنفاده میکردم فقط بچه روپسرمیکنه😂😁

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷تودلی💙 مامان دلوین🩷تودلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان 💙آروین*دلوین🩷 مامان 💙آروین*دلوین🩷 ۲ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی