مامانا طبیعیه حرکات بچم تو واژ نمه انگار 😐 همش اونجا لگد میزنه

۸ پاسخ

منم همینطورم

وای شماهم هستین من از صبح توواژنم احساس سنگینی دارم و دردزیرشکم دیروز اصلااینجوری نبودم

منم بعضی موقع ها خیلی سر پا باشم اونطوری میشن دراز بکش یه بالش بذار زیر پات یا روی مبلی چیزی بهتر میشه

اره برای منم همین جوریه. ولی پسرم اینجوری نبود

منم دقیقا همین الان اینجوری شدم

وای منم الان اینجوری شدم
من هروقت زیاد میشینم یا زیاد سرپام اینجوری میشم

منم هینحوریم انگار الان میاد بیرون پاهاش اویزون شده

طبیعی من هنوز حس نمیکنم

سوال های مرتبط