۵ پاسخ

تازه من الکی گریه هم میکنم عادیه فک کنم😂

منم اینجوریم بخاطر هورمونهای:)

من یک هفته ست شباا سر چیزای بیخوردی زار میزنمم که به هق هق میفتممم

منم گهگداری اینجوری میشم با گریه اروم میشم زودم‌یادم میره😑😂

منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا💙 مامان هدیه خدا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری