خانوما خوردن انگور قرمز مضر نیست


#بارداری

۴ پاسخ

نه ولی کم بخور قندش زیاده انگور

نه نیست

میوه چرا باید مضر باشه

عزیزم من تا حالا نشنیدم
اتفاقا امروزم خوردم اما کم

سوال های مرتبط

مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان فریما مامان فریما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان 👶🏻🩵nini مامان 👶🏻🩵nini هفته سی‌وپنجم بارداری