سلام خانما خوردن چ میوه هایی تو بارداری مفیده؟کدوما مضر؟

۶ پاسخ

اناناس خوب نیست

من شنیدم آناناس خوب نیست دهانه رحم رو نرم میکنه

عزیزم میگن زیاده روی نکنید وگرنه هم هویج خوبه هم آنانس من که خوردم ولی کم از سه ماه دوم خیلی راحت میتونی بخوری همه چی عالیه

اناناس خوب نیست

من شنیدم آناناس و هویج خوب نیس
بازم بپرس عزیزم

همه میوها مفیدن هر کدومشون ی خاصیت داره

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه کربلا ❤️ مامان هدیه کربلا ❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری