۴ پاسخ

برای خونرسانی به رحم خیلی خوبه من لکه بینی دارم یعنی هماتوم بیشتر مواقع میخورم مخصوصا صبح ها

اتفاقاً خیلی خوبه صبونع ها بخور همیشه

ن اصلا اتفاقا برای ضعف خیلی خوبه
من هرشب شربت میکنم میخورم
برای کمخونی و ....... عالیع
تا نخورم نمیتونم بخابم

نه بابا😕

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری