۶ پاسخ

نخور گرمه بچت خدایی نکرده میوفته

اگه تیروید داری نخور ارذه

شیره باشیر هم خاصیت داره هم گرمیش کم میشه

شیره بریز تو شیر بخور خوشمزه میشه

دوتاش گرمه فعلا نخور هفته هات پایینه هنوز

ارده نخور کنجد گرمه

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته چهلم بارداری