۳ پاسخ

اگرکم باشه اصلامشکل نداره
سریع وزن میگیره ومانع کم خونی بچه میشه ولی میگم کم بزنید

من میریزم تو فرنیش

سنگینه عزیزم دل درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖delvin💙poyan مامان 💖delvin💙poyan ۷ ماهگی
مامان علی فاطمه مامان علی فاطمه ۵ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری