بچها تو هفته ی من شیره انگور میشه بخوری؟یا گرمه

۴ پاسخ

با ماست بخوری کم اشکال نداره
عزیزم عسل هم مصرف نکن تاچهار ماه بچه لکنت زبون میگیره

بریز رو ماست یا تو یه لیوان آب حل کن.
روزی بیشتر از یه قاشق نخور.
اتفاقا مفید هم هست

الان یکم رعایت کنم عزیزم ، هفته های بالاتر ک رفتی بخور اشکال نداره منم میخورم

گرمه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان ِ جوجو مامان ِ جوجو هفته سی‌وچهارم بارداری