بچها انگور تو هفته های من خوبه بخورم

۵ پاسخ

اره بخور

سرده طبعش من اوایل بارداری خوردم وای اون شب شب مرگم بود

انگور میگن تو ماهای اخر بخورید ..البته اگه طول سرویکستون اوکی مشکلی نداره

آره عزیزم
اگر دیابت داری یا قندت بالاست
کمتر بخور
چون قند انگور بالاست

و کنارش خیار بخور تا ی تعدیل دریافت قند داشته باشه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری