بچها انگور تو دوره من خوبه بخورم

۵ پاسخ

والا من که همش میخورم

آره ولی هرچیزی به اندازه

اره گلم من می‌خورم اما افراط تو خوردن هیچی نمیکنم

انگور کلا تو دوره بارداری خیلی خوبه البته اگ دیابت بارداری اینا نداشته باشی

من میخوردم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین جووون مامان ماهلین جووون ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری