بچها اش دوغی خوبه بخورم

۵ پاسخ

اره بخورنوش

بخور نوش جونت گلم

حبوبات داره خیلی خوبه
ولی زیاده روی نکن که نفخش اذیتت کنه

بخور بابا انقدر حساس نباشید
بنظر من فقط زیاده روی خوب نیست وگرنه یذره آدم بخوره مشکلی نیست
البته این نظر منه💙

بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان فسقلی 💙👶 مامان فسقلی 💙👶 ۱ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری