سلام دوستان
میگم اش خوبه بخورم یانه

۶ پاسخ

فقط نعناع کم بریزید خیلی کم سبزی های قاعده آور نریزین تو آش

گفتی اش هوس اش کردم من عاشق اشم🤕🤕🤕

عالیه حبوباتش پروتین داره ولی نفخش رو خوب بگیرید

آره بخورید من ویارم آش بود تا ده هفته همش آش خوردم هیچی نخوردم

همه چیز عزیزم خوبه بخوری هی بگی این بخورم اون بخورم ک نیست همه چیز ب انداره استفاده کن

سوال منم هس
خیلی دوسدارم اش رشته با کشک زیاد بخورم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا هفته پانزدهم بارداری
مامان مهر مامان مهر هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۵ ماهگی